marți, 31 iulie 2012

Dac-am sa cad...

ce o sa faci dac-am sa cad?
Cate oase o sa imi rupi ca sa nu ajung la tine
Stii ca am sa ma tarasc ca un sarpe
Cat o sa mai incerci sa ma tii departe?
Cat timp o sa te prefaci ca nu ma vezi?
Cate lacrimi trebuie sa mai vars?
Cat  crezi ca o sa ma mai ascund in tricoul tau?
ce o sa faci dac-am sa cad?
Cum o sa iti duci viata?
Te-ai gandit cum sa ma prinzi?
Te-ai gandit sa ma lasi sa cad?
Te-ai gandit ca mainile mele sunt obosite dupa atata atarnat la marginea prapastiei?
Te-ai gandit ca am sa cad?
Si dac-am sa cad...
Ai sa ma privesti?
Ai sa imi privesti trupul strivit de pamant?
Ai sa-ti doresti sa ma fii ridicat?
Ai sa traiesti, sau ai sa sari dupa mine?
O sa ma readuci la viata, sau o sa cazi peste mine?
Acum te-ntreb din nou, ca prima data...
ce-o sa faci dac-am sa cad?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu