marți, 26 iunie 2012

Sa simti si sa te minti

Fiecare fuga de realitate ma lasa goala in interior, ma face sa simt gustul amar al buzelor care nu pot spune ce vor.In urma mea am lasat prea multe lacrimi neadunate, neintelese.Am aruncat la gunoi fiecare speranta, fiecare dorinta, fiecare zambet pe care le puteam cultiva.Mi-am sfasiat carnea prin maracini, incercand sa ajung la perfectiune.Am lasat in urma mea sangele otravit de atata nemultumire.Am ramas cu teama, cu golul din suflet, cu frica.Fiecare pleoapa inchisa, ma aduce mai aproape de tine.Vreau sa ma inchid intre patru pereti, cu tine, sa te am, sa te simt aproape, sa te respir...
Am lasat in urma mea dezastru, m-am transformat in furtuna si am maturat pamantul, doar amintirile s-au tinut strans de mine.Am devenit eu, eu si atat.
Am vrut sa fug, dar m-ai legat.
Am vrut sa uit, dar n-am scapat,
Am vrut sa te strig, dar nu am putut.
Am incercat sa te gasesc in patul meu, in fiecare dimineata
Te-am cautat acolo unde ai fost mereu,te-am gasit plangand.
Timpul nostru nu s-a scurs, timpul nostru a luat o pauza.
Daca ne vom regasi, nu ne vom mai pierde niciodata, si va fi vara mareu, voi fi a ta, iar tu al meu, vom rade iar, te voi iubi, vom fi reali, ne vom lovi si ridica.
Iti voi analiza fiecare clipire, iti voi pretui fiecare atingere, iti voi opri fiecare lacrima, iti voi sterge obrazul,iti voi fura fiecare imbratisare, te voi mangaia, iti voi opri teama, voi fi a ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu