luni, 5 decembrie 2011

Eu si gandurile mele!






Dragostea a pus stapanire pe mine, in totalitate!Fiecare lacrima varsata, a avut o poveste a ei!Fiecare fulg de nea care o sa cada o sa ma aduca mai aproape de tine.




Noaptea, mi-ai spus ca ma iubesti.




Fiecare fulg de nea sugereaza acel "te iubesc" spus cu sfiala...acel "te iubesc" nesigur si plin de emotie!




Am inghetat la auzul lui, ca un bloc de gheata pe care soarele nu l-a vazut de multa vreme!




Pomii sunt acum cei mai goi.Se invelesc in crengile lor pentru a-si acoperi goliciunea.Insa fulgii de nea ii invelesc cu mantia lor cristalina-dragostea.




Frunzele cazute, devin pamant.Frunzele plang.La scurt timp, iubirea le invaluie si pe ele, le face sa devina cuvinte.




Am inghetat si iti duc dorul.Cu fiecare fulg cazut, ma simt mai singura.Fiecare flug ma duce mai departe de tine...fiecare iarna..




Departe, si dorul si fulgul de nea.




Departe gandul meu la tine, departe dragostea din mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu